გაკვეთილის გეგმა
მასწავლებლის სახელი,გვარი:
ლია სართანია
პირადი ნომერი: 62001025096
საგანი: ინგლისური ენა დაწყებითი,მე-3 კლასი, დაწყ.(I)
მოსწავლეთა რაოდენობა:
29, მათ შორის არ არის
სსსმ
გაკვეთილის თემა:
What’s your favourite season?
გაკვეთილის მიზანი: მოსწავლემ შეძლოს მცირე ზომის ტექსტის მოსმენა-გაგება;
მარტივ ინტერაქციაში მონაწილეობა და ნაცნობი
თემატიკის გარშემო საუბარი; სიტყვების, წინადადებების გაშიფრვა;ტექსტის გარკვევით წაკითხვა
და ინტონაციისა და მახვილების დაცვა. ძირითადად მოხდება მოსწავლეებში კომუნიკაციის უნარის განვითარების ხელშეწყობა.
გაკვეთილის თემა და მიზანი შესაბამისობაშია ეროვნული
სასწავლო გეგმით განსაზღვრულ მოთხოვნებთან: გაკვეთილის მიზანი შეესაბამება მისაღწევ შედეგებს. გაკვეთილის
თემა თანხვედრაშია მე-3 კლასის ინგლისური ენის თემატური გეგმით გათვალისწინებულ სასწავლო
წლის მოცემულ პერიოდთან.
2018-2019 სასწავლო
წელს სკოლაში საგაკვეთილო დრო განისაზღვრა 45 წუთით.
#
|
აქტივობის
აღწერა
|
გამოყენე-ბული
მეთოდი/
მეთოდები
|
კლასის
ორგანი-ზების
ფორმა/
ფორმები
|
სასწავლო
რესურსები
(დაასაბუთეთ შინაარსობრივი რესურსების მიზანშეწონილება
სასწავლო მიზანთან მიმართებით)
|
დრო
|
1.
|
ორგანიზაციული
საკითხების მოგვარება.
მიზანი - კლასის ორგანიზება
და განწყობის შექმნა.
აღწერა - მასწავლებელი ესალმება კლასს, ამოწმებს კლასში მოსწალეთა დასწრებას და ავსებს ჟურნალს (მოსწავლეებს წარუდგენს გაკვეთილის სტუმარს და განუმარტავს
მოსწავლეებს მისი სტუმრობის მიზანს: ‘’სწავლა სწავლების ხარისხის გაზრდის ხელშეწყობა’’).
ამის შემდეგ იგი მთელ კლასს აცნობს გაკვეთილის მიზანს, აქტივობებს, კლასის ორგანიზების
ფორმებს, შეფასების საგანს და შეფასების მეთოდს. უსვამს მოსწავლეებს
ინსტრუქციის დამაზუსტებელ შეკითხვებს, რომელზეც მოსწავლეები პასუხობენ დიახ yes/
არაNo.
(იხ.დანართი 1.1 და 1.2)
|
ვერბალური ახსნა.
კითხვა-პასუხი.
|
საერთო
საკლო
|
ჟურნალი,
თვალსაჩინო
ადგილას გაკრულ
ფლიფჩარტზე
გაწერილი
გაკვეთილის
თემა, გაკვეთილის მიზანი,გასასვლელი ბილეთის ნიმუში.
რესურსები ხელს შეუწყობს მოსწავლეთა ჩართულობას გაკვეთილში,
აამაღლებს მათ მოტივაციას, რადგან მათ წინასწარ ეცოდინებათ,
რა შედეგს უნდა მიაღწიონ გაკვეთილის ბოლოს და როგორ იქნება შეფასებული მათ მიერ შესრულებული
სამუშაო.
|
5 წთ.
|
2.
|
საშინაო
დავალების შემოწმება.
მიზანი
- წერითი და
მოსმენით გაგების უნარების შემოწმება.
აღწერა
- მასწავლებელი
საშინაო დავალების შესამოწმებლად კლასს ასმენინებს აუდიო მასალას სადაც სწორი
პასუხებია მოცემული,ასევე დაფაზე აკრავს პასუხების პოსტერს. (WB.pg.23.ex.4.6)
მასწავლებელი მოსწავლეებს ჩამოართმევს თაბახის ფურცლებზე
მათ მიერ დახატულ საყვარელი თვის სურათებს
და აკრავს კედელზე მათივე დახმარებით.
(იხ. დანართი 2.1 და 2.2)
|
შერჩევითი გამოკითხვა
აუდიო მეთოდი.
|
საერთო
საკლასო
|
აუდიო
მასალა ჩაწერილი ლეპტოპში(Track 16.WB),
ლეპტოპი,
სწორი პასუხების პოსტერი.
რესურსები ხელს შეუწყობს მოსწავლეთა ჩართულობას გაკვეთილში,
და უფრო საინტერესოს გახდის მათთვის აქტივობის შესრულების მეთოდს.
|
5 წთ.
|
3.
|
Swat
that word!
მიზანი
- მოსწავლეთა ჩართვა ინტერაქციაში და მასში to
be-ს აწმყო დროის ფორმის(is) გამოყენება. (წინარე ცოდნის გააქტიურება)
აღწერა-მასწავლებელი დაფაზე არეულად წერს მოკლე პასუხებს
to be-ს აწმყო დროის ფორმის გამოყენებით(Yes,it is.No,it isn’t….).მასწავლებელი სვამს
კითხვებს თვეებზე,ამინდზე...
,მოსწავლეები კი რიგ-რიგობით პასუხობენ,მასწავლებელი
მათ შემთხვევითობის პრინციპით-ჩხირებით იძახებს (იხ. დანართი 3)
|
შერჩევითი გამოკითხვა
|
საერთო
საკლასო
|
დაფა,
ცარცი,
ჩხირები
მოსწავლეთა სახელი და გვარებით.
რესურსის დახმარებით მოსწავლეთა შემთხვევითობის პრინციპი
უფრო სანდო
და გამჭვირვალე
იქნება.
|
7 წთ.
|
4.
|
“I
Can”-mime the action.
მიზანი
- მოსწავლეებს გაახსენოს can მოდალური ზმნა და მათი
გამოყენებით შეძლონ მარტივი ინტერაქციის წარმართვა.
აღწერა
- მასწავლებელი შეახსენებს მოსწავლეებს can მოდალურ
ზმნას და პროექტორით უჩვენებს ტექსტს და სთხოვს მათ წინადადებების
წაკითხვას გულში და თითო თითოდ სურვილისამებრ
ჟესტიკულაციით მათ გამოხატვას
ისე რომ კლასმა შეძლოს გამოიცნოს
და დაასახელოს ზმნა. მოსწავლე რომელიც სწორად გამოიცნობს
ზმნას კითხულობს მთელ წინადა-დებას. (იხ. დანართი 4)
|
ვიზუალურ/ვერბალუ-რი მეთოდი.
სიტუაცი-
ური თამაში
|
საერთო საკლასო
|
პროექტორი,
ლეპტოპი.
რესურსი ყველასთვის თვალსაჩინო
იქნება თანაბრად და მაქსიმალურად მიიპყრობს მოსწავლეთა
ყურადღებას.
(იმ შემთხვევაში ტუკი ელ ენერგიის პრობლემა შეიქმნა
ასევე პოსტერის სახით ექნება მასწავლებელს სათანადო რესურსი).
|
6 წთ.
|
5.
|
Fill
in the Blank.
მიზანი
- მოსწავლეებში ლოგიკური აზროვნების განვითარების ხელშეწყობა,
მცირე მოცულობის ტექსტის წაკითხვა - გააზრება და ნაკლული ადგილების სათანადო ლექსიკური
ერთეულებით შევსება.
აღწერა
- მასწავლებელი მოსწავლე-ებს სამუშაო რვეულებში მიუთითებს
სათანადო გვერდს და მისცემს მკაფიო ინსტრუქტაჟს სავარჯიშო-სთან დაკავშირებით. (WB.pg
.24,ex.#1.). მოსწავლეებს ევალებათ ყურადღებით წაიკიტხონ
ტექსტი და ნაკლული ადგილები შეავსონ is ან can-ით.დროის ლიმიტის ამოწურვის შემდეგ
(5 წთ) მოხალისე მოსწავლეები კითხულობენ
ტექსტს სრულყოფილი
ფორმით სათანადო ინტონაციისა და მახვილების დაცვით. სწორი პასუხები დასრულებისთანავე
გაეკვრება დაფაზე. (იხ.დანართი 5.)
|
შესწავლითი კითხვის მეთოდი.
|
საერთო
საკლასო/
ინდივი
დუალუ-რი
|
New
Building
Blocks 3 –
Workbook(pg
24.
ex
# 1.)
რესურსი ხელს შეუწყობს მოსწავლეებს დამოუკიდებლად
და მშვიდად იმუშაონ აქტივობაზე.
|
10 წთ.
|
6.
|
ლექსის
თქმა რითმში.
მიზანი
- მეტყველების
სისწრაფის დახვეწა მოსწავლეებში.
აღწერა
- მასწავლებელი პროექტო-რით უჩვენებს მოსწავლეებს
ერთსტროფიანი ლექსის ტექსტს რომელსაც თან ახლდეს იქნება მასში არსებული უცნობი ლექსიკის
თარგმანი. მოსწავლეები შეეცდებიან მელოდიას აყვნენ და საჭირო ტემპში შეძლონ ლექსის
თქმა.
(იხ.დანართი 6.1 და 6.2)
|
ვიზუალურ-ვერბალური მეთოდი.
|
საერთო საკლასო
|
ლეპტოპი,
პროექტორი,
პოსტერი
უცხო სიტყვების თარგმანით.
რესურსების საშუალებით ვიზუალურად გაცილებით მოხერხებული იქნება ამ აქტივობის
განხორციელება.
|
6 წთ.
|
7.
|
საშინაო
დავალების მიცემა.
მიზანი
- მიღებული ცოდნის განმტკიცება.
აღწერა
- მასწავლებელი მოსწავლეებს აძლევს დავალებას დახატონ
და დაწერონ რაიმე მათ საყვარელ წელიწადის დროზე. აქვე ის თადარიგს იჭერს მომდევნო
გაკვეთილისთვის და მოსწავლეებს ეუბნება, რომ მომდევნო
|
ვერბალური მითითება, ინსტრუქ-ტაჟი
|
საერთო საკლასო/
ინდივი-დუალური
|
მასწავლებლის
ინსტრუქცია.
|
2 წთ.
|
8.
|
გაკვეთილის
შეჯამება/შეფასება.
მიზანი
- შეძენილი ცოდნის შეფასება, მიღწეული შედეგების დაფიქსირება/შეჯამება.
აღწერა
- მასწავლებელი შეაჯამებს გაკვეთილს, იძლევა ზეპირსიტყვიერ
განმავითარებელ კომენტარს.
გაახსენებს მოსწავლეებს შეფასების მეთოდს
და დაკვირვების საფუძველზე შეაფასებს მათ წინასწარ შემუშავებული შეფასების
რუბრიკით, ასევე შეაფასებინებს მათ გაკვეთილს
თვითშეფასების რუბრიკით „მე შემიძლია.“ მოსწავლეები ინდივიდუალურად ავსებენ
და აბარებენ მასწავლებელს მას (იხ. დანართი
1.1 და 1.2
|
კონსტრუ-ქციული უკუკავში-რი.
|
საერთო
საკლასო/
.
|
მასწავლებლის
კომენტარი,
მოსწავლეთა
თვითშეფასების რუბრიკა.
რესურსი მასწავლებელს და მოსწავლეებს ეხმარება გაკვეთილისა და საკუთარი თავის ეფექტურად და ობიექტურად შეფასებაში.
|
6
წთ.
|
გაკვეთილზე მისაღწევი შედეგები:
მიმართულება 1. ზეპირი
მეტყველება (მოსმენა და ლაპარაკი)
|
|
მისაღწევი შედეგები
|
ინდიკატორები
|
Iუცხ.დაწყ.(I).1. მოსწავლემ უნდა
შეძლოს სტანდარტით განსაზღვრული მცირე ზომის ტექსტების მოსმენა და გაგება.
|
მოსწავლე:
Ø ამოიცნობს თემას;
Ø ამოიცნობს
კონკრეტულ ინფორმაციას .
Ø ამოიცნობს
მოქმედებათა თანამიმდევრობას.
|
Iუცხ.დაწყ.(I).2. მოსწავლემ უნდა შეძლოს სიტყვების, წინადადებებისა
და ტექსტების გარკვევით და შესაბამისი ინტონაციისა
თუ მახვილების დაცვით წარმოთქმა.
|
მოსწავლე:
Ø
ზეპირად ასრულებს სიმღერებს;
Ø ტექსტების შინაარსს
ადეკვატურად უსადაგებს არავერბალურ მეტყველებას.
|
Iუცხ.დაწყ.(I).3. მოსწავლემ უნდა შეძლოს ნაცნობ თემატიკაზე
მარტივ ინტერაქციაში მონაწილეობა, ნაცნობი თემატიკის გარშემო საუბარი.
|
მოსწავლე:
Ø პასუხობს კითხვებს ნასწავლ თემატიკაზე;
|
მიმართულება
2. წერითი მეტყველება (კითხვა და წერა)
|
|
მისაღწევი შედეგები
|
ინდიკატორები
|
Iუცხ.დაწყ.(I).5. მოსწავლემ უნდა
შეძლოს სიტყვების, წინადადებების გაშიფრვა; სხვადასხვა ტიპის მცირე ზომის ტექსტების
გაშიფვრა და გაგება.
|
მოსწავლე:
Ø შიფრავს და ხმამაღლა
კითხულობს ნაცნობ სიტყვებს და ნაცნობი სიტყვებისგან შემდგარ მოკლე წინადადებებს;
Ø იგებს ზოგად შინაარსს;
Ø მოიძიებს კონკრეტულ
ინფორმაციას პრაგმატულ ტექსტებში;
Ø ამოიცნობს ფაქტობრივ
ინფორმაციას (რა/ვინ, როგორი, რამდენი).
|
თვითშეფასების რუბრიკა
N
|
I CAN :
|
|
|
|
1
|
talk in English
|
|
|
|
2
|
understand simple texts
|
|
|
|
3
|
read in English
|
|
|
|
4
|
ask and answer the questions
|
|
|
|
5
|
use “is” and “can” correctly
|
|
|
|
0 коммент.:
Отправить комментарий